LoveWhat?

Alla inlägg under maj 2012

Av Elsis - 31 maj 2012 17:29

Den 12 juni e det skolavslutning på thunman skolan där jag går! Igår shoppade jag en vit klänning och ett läppglans till skolavslutningen på gränby. Jag var där med min BFF Inés eller Inès vet inte hur aksangen e eller hur nu "aksangen" stavas!


Min vita klänning:

Köpt på: Lindex

Kostar: 240 nånting

Utseende: Vit klänning som har mellansmala axelband och typ brodyr/virkad spets i urringningen. Den är ganska lång så man ser nästan hela smalbenen. Den sitter tight längst upp och går sedan ut ungefär där revbenen slutar, nästan vid midjan. Själva "kjolen" på klänningen är randig med randigt och vanligt tyg. Båda tyg vita.



Mitt läppglans:

Köpt på: Lindex

Kostar: 109kr med rabatt -29kr kostar då 80kr

Namn: Glam shine Fresh från Loreal paris

Färg: Ljus chock rosa, väldigt rosa men ljus

Smak: Smakar jättegott, typ som hallon/smultron!

Lukt: Luktar typ som det smakar. UNDERBART!


Jag har redan testat att sminka mig som jag ska sminka mig på skolavslutningen. Rosa rouge, mitt nya läppglans, vit ögonskugga längst ner och rosa ögonskugga ovanför det vita och lite svagt på det vita. Jag ska bara bestämma skor. Gärna vita sandaler!

Av Elsis - 28 maj 2012 20:35

Love Let´s dance! Ska se finalen på fredag, och gå på gröna lund. Jag har tagit ledigt från skolan för att gå på gröna lund med min kusin och min mormor (och mamma, men aja). Så Let´s dance får jag nog spela in och hoppa över pauserna så hinner jag kanske se vem som vinner i direkt sändning! Dör om jag missar. Men "hur jag började gilla Let´s dance" historien kommer nån anna gång.


POK!  

Tv
Av Elsis - 28 maj 2012 20:26

Loorena

rama

utklassningen!

Stod så i en muppig tidning. Fattar ni? Rena rama utklassningen. LoREENA!


Sverige vann och det var ägigt. Jag vill gå på esc nästa år. Lystnar på Euphoria nu. Den är bra. Till skillnad från Albaniens låt. Och Norges låt sög också. Tooji! Roligt att säga. Tooji!


Jag skulle ha röstat på Ryssland de ägde ut! Party for everybody! Katski röstade på de! Om ni inte vet så är Katski min VBVF! Världens bästa vän föralltid. Fast jag brukar mest säga bff. För det e enklast. Vem röstade ni på i esc eller vem hejade ni på?

Musik · Tv
Av Elsis - 25 maj 2012 19:14

Haj på daj da! 

Lite böcker jag älskar:

Twilight serien

Hungerspelen trilogin

Airhead trilogin


Författare jag älskar:

Jane Ayres

Angela Dorsey

Stephenie Meyer


Coolaste bokomslag:

1. Hungerspelen alla böcker i en

2. Airhead böckerna

3. Twilight guiden


Senaste böckerna jag läst:

Just nu: Genom dina ögon, Stephenie Meyer & Twilightsagan den officiellt illustrerade guiden, Stephenie Meyer

Innan det: Att vara Nikki, Meg Cabot

Innan det: Airhead, Meg Cabot

Innan det: När jag hör din röst, Stephenie Meyer

Innan det: Minns inte!


Böckerna jag ska läsa:

Jagad, Meg Cabot

Gåvan serien, Angela Dorsey

Cirkeln

Bree Tanners andra liv


Av Elsis - 25 maj 2012 19:07

Har nyss badat i min fett grymma pool som e 24 kubik. Altså 24.000 liter vatten! Den e inte nergrävd den e stor och rund och upp till halsen typ. På mig som e ca 150 cm. Me halsen menar jag längst ner på halsen.

  O jah har en ny bikini som e gul och den har jah typ ärvt av en som heter Emma. Hon e typ min låtsas kusin.

Av Elsis - 17 maj 2012 11:52

Ett väldigt ägigt youtube klipp. Jag och min kompis Katski har gjort en egen video till den här låten, den är också ägig.

Av Elsis - 12 maj 2012 17:03

Jag älskar twilight och hungerspelen. Jag älskar hästar och har tre katter, Chiara, Choey och Sten. Chiara är BARA min. Jag älskar henne. Jag älskar att spela Howrse.com" href="http://www.se.howrse.com" target="_blank">Howrse och redigera bilder.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Love Chiara, BFF Ines&Katski

Fråga mig

1 besvarad fråga

Längtar!!!

Omröstning

På vilket sätt borde jag ändra bloggen?
 Gör den lite mer som fierceandbeauty.
 Ändra färg och header.
 Ha ett tema som du alltid skriver om.
 Visa bilder på dig själv.
 Skriv oftare.
 Skriv inte onödiga saker.
 Ha fler saker.
 Den är bra som den är.

Gästboken!

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chatt


Ovido - Quiz & Flashcards